Wednesday, 23 September 2009

christopher kane for topshop





I got the crocodile dress and another dress with eyelets allover the top half of it, but I'm going to sell them 'cause they look wierd on me, ahaha. Sorry I'm being a crap blogger latley! I've had hardly any spare time, I'm so tired!

18 comments:

  1. Omg.. i laaaaaaaaaver those leggings but i doubt they will as awesome on me XD Im a little short :(
    And i thought i was a magazine addict until i saw this picture ahaha :P
    x

    ReplyDelete
  2. BLOODEY JEALOUS. and, beautiful per usual♥

    ReplyDelete
  3. you seriously have no idea how truly jealous i am! oh my god i need those leggings and the crocodile dress sooo much, i just have no money! haha.

    you look beautiful in the lot. did i mention i was extremely jealous?! haha x

    ReplyDelete
  4. omg the first dress(L) it looks so nice on you:) xo.

    ReplyDelete
  5. I think this clothes are AMAZING...You look wonderful..

    ReplyDelete
  6. Aaaaaaah I'm so so jealous!! :) That first dress is amazing!! xxx love you xxx

    ReplyDelete
  7. i really love the colour of your hair! is it your natural colour?

    ReplyDelete
  8. Thankssss everyone :)

    eva - Yeah I think so, ahaha. I haven't dyed my hair for about a year. :) xx

    ReplyDelete
  9. i love everything about that last image, the leggings, the boots, your hair, your figure.. just everything.. sooo pretty :) you must be so loaded!xx

    ReplyDelete
  10. uhh gorgeous much??? ur legs loook sooo amazing in those leggings... so jealous haha cuz mine are jsut little stumps. i love the dresses so much

    ReplyDelete
  11. those leggings are lussssh!
    and i know you you mean about weird fitting, such a shame!

    ReplyDelete
  12. you look gorgeous, I love your shoes (L)

    ReplyDelete
  13. this is gorgeous!! so jealous of your outfit.

    ReplyDelete
  14. Wauw i really like your glitter legging and your killer heels they really finish it off!

    With love Jessi

    ReplyDelete
  15. whereare u selling them?email me kiss from a rose @ hotmail.co.uk (no spaces lol!)

    ReplyDelete
  16. Are you still looking to sell those pieces? :)

    ReplyDelete
  17. omgosh i loveee! if you love christopher kane and fashion, come and see my blog and follow!

    www.je-suis-style.blogspot.com

    xox

    ReplyDelete



i read and appreciate every comment :) so thank you!